چه مدت می کند بیمار نارسایی کلیه در آخرین دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت می کند بیمار نارسایی کلیه در آخرین دیالیز

دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین روش های درمان نارسایی کلیه، می تواند به بیمار کمک کند تا زندگی طولانی تر، به طور متوسط ​​10 سال است. اما بسیاری از عوامل هستند ممکن است اثر درمانی از قبیل سن، جنس، روش درمان، وضعیت فیزیکی بیمار و غیره تاثیر بگذارد. اگر می خواهید چیزی در مورد آن می دانید، شما می توانید ما را با اطلاعات دقیق خود را ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. خوانده شده در برای کسب اطلاعات بیشتر.

همانطور که در بالا ذکر شد، بسیاری از عوامل می تواند نتایج را تحت تاثیر قرار، در میان آنها روش درمان مهم ترین چیز است. در طب سنتی، دیالیز به عنوان روش درمان موثر ترین است توسط بسیاری از مردم دوست داشتند. اما با توجه به عوارض جانبی آن و استاندارد زندگی افزایش است، مردم به دنبال دیگر به طور طبیعی و موثر درمان آغاز خواهد شد. پس از سالها تحقیق، پزشکان که چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند کمک به کاهش عوارض جانبی دیالیز. به تدریج، پزشکان شروع به معرفی چینی گیاهان دارویی پزشکی به عنوان کمک روش درمان در روش درمان. پس از آن، مردم یک درمان جدید است که به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy است که در طب سنتی چینی و طب غربی ترکیب شناخته شده اختراع، می تواند کمک به مردم برای زندگی طولانی تر و بدون عوارض جانبی بسیاری مانند دیالیز، اگر شما می خواهید بیشتر بدانید، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

پزشکان گفت که دیالیز یکی از راه های جایگزینی کلیه است، اما آن را می توانید کلیه ها آسیب دیده تعمیر نیست، بنابراین بیمار باید با آن زندگی می کنند برای بقیه عمر خود را. با دیالیز کافی، بیمار ممکن است ده سال دیگر زندگی می کنند، اما بسیاری از عوامل هستند، بر نتیجه تاثیر بگذارد. اگر شما می خواهید بدانید inforamtions بیشتر در مورد آن و یا می خواهید برای خلاص شدن از آن، شما می توانید پیام به ما را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: زندگی با بیماری های کلیه، نارسایی کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: